• Przejdź do treści głównej
  • Przejdź do treści dodatkowych
  • Przejdź do menu
PINB w Nisku
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Przełącz się na tryb domyślny. Wysoki kontrast - tryb czarny i biały Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Start
  • Kompetencje
    • Status prawny
    • Zakres działania PINB
  • Prawo
    • Obowiązujące akty prawne
    • Archiwalne akty prawne
  • Druki formularzy
    • Rozpoczęcie robót budowlanych
    • Zakończenie robót budowlanych
    • Druki e-Budownictwo
  • Klauzula informacyjna
  • Urząd dostępny
    • Deklaracja dostępności
    • Koordynator ds. dostępności
    • Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
  • Kontakt
  • BIPBIP
    • Podstawowe informacje
    • Struktura organizacyjna
    • Prawne podstawy działania
    • Przyjmowanie i załatwianie spraw
    • Oferty pracy
    • Komunikaty i ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne
    • Sprawozdania
    • Deklaracja dostępności
    • O BIP
  •  E-PUAP 
  • Start
  • Kompetencje
    • Status prawny
    • Zakres działania PINB
  • Prawo
    • Obowiązujące akty prawne
    • Archiwalne akty prawne
  • Druki formularzy
    • Rozpoczęcie robót budowlanych
    • Zakończenie robót budowlanych
    • Druki e-Budownictwo
  • Klauzula informacyjna
  • Urząd dostępny
    • Deklaracja dostępności
    • Koordynator ds. dostępności
    • Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
  • Kontakt
  • BIPBIP
    • Podstawowe informacje
    • Struktura organizacyjna
    • Prawne podstawy działania
    • Przyjmowanie i załatwianie spraw
    • Oferty pracy
    • Komunikaty i ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne
    • Sprawozdania
    • Deklaracja dostępności
    • O BIP
  •  E-PUAP 
search

Telefon alarmowy: 500 646 450

Klauzula informacyjna

Załatw sprawę w PINB

  • Jesteś tutaj:  
  • Strona główna
  • BIP
  • Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: https://pinb.powiatnizanski.pl

Daty publikacji i aktualizacji:
Data publikacji strony internetowej: 05.2008r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 03.2025r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
część plików nie jest dostępnych cyfrowo, załączniki publikowane jako skany dokumentów w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe: W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agata Wieleba, kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod numerem telefonu 15 841 66 49. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury: Zgodnie z art. 18 ustawy o dostępności cyfrowej każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanych: strony internetowej, aplikacji mobilnej, elementu strony internetowej lub elementu aplikacji mobilnej, w tym elementów, o których mowa w art. 3 ust. 2, oraz elementów niedostępnych cyfrowo na podstawie art. 8 ust. 1, a w przypadku gdy podmiot publiczny nie jest w stanie zapewnić dostępności cyfrowej elementu strony internetowej lub elementu aplikacji mobilnej – o ich udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, o którym mowa w art. 7.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej podmiotu publicznego, które mają być dostępne cyfrowo oraz wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem lub wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy. 
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia osobę występującą z żądaniem o przyczynach opóźnienia oraz terminie, w którym zapewni dostępność cyfrową wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej, jednak nie dłuższym niż dwa miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny wskazuje alternatywny sposób dostępu do tego elementu. 

Dostępność architektoniczna: Siedziba Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Nisku usytuowana jest na I piętrze (półpiętrze) budynku w pomieszczeniach stanowiących własność Starostwa Powiatowego w Nisku, zlokalizowanego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32C. Do budynku prowadzi wejście ogólnodostępne przy dziedzińcu od strony ul. 3 Maja. Wejście jest dostępne w godzinach pracy urzędu. Budynek wyposażony windę dostępną przy drugiej klatce schodowej, jednak nie zapewnia dostępu na półpiętro, gdzie znajduje się siedziba PINB, obiekt wyposażony w instalację przyzywową, obsługa interesantów odbywa się w pomieszczeniu zlokalizowanym bezpośrednio przy wejściu do budynku na parterze wolne od barier.

Dostępność parkingu: Ze względu na lokalizację siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Nisku, urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Przy ul. 3 Maja znajdują się miejsca parkingowe, w tym miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność toalety: Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.


Utrudnienia: Pomiędzy poziomem wejścia głównego do budynku, a poziomem, na którym zlokalizowane są pomieszczenia siedziby urzędu istnieje bariera architektoniczna w postaci schodów. Osoba mająca problemy z poruszaniem się, za pomocą instalacji przyzywowej zlokalizowanej we wiatrołapie przy wejściu do obiektu winna poinformować pracownika Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Nisku o przybyciu.

Obsługa osób słabo słyszących: Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Aplikacja mobilna: Urząd nie posiada aplikacji mobilnej.


Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 18 września 2020r.

Data aktualizacji Deklaracji Dostępności: 20 marzec 2025r.

Tytuł Opublikowano Odsłony
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 12 Lut 2023 Odsłon: 3266
Koordynator ds. dostępności 14 Mar 2022 Odsłon: 3288

Strona główna BIP

Redakcja BIP

Jarosław Urbanowicz
Telefon/faks: 15 841 45 62
Adres e-mail: biuro@nisko.pinb.gov.pl
 

Menu lokalne

  • Podstawowe informacje
  • Struktura organizacyjna
  • Prawne podstawy działania
  • Przyjmowanie i załatwianie spraw
  • Oferty pracy
  • Komunikaty i ogłoszenia
  • Zamówienia publiczne
  • Sprawozdania
  • Deklaracja dostępności
  • O BIP

Dane adresowe

PINB w Nisku 

ul. 3-go Maja 32C
37-400 Nisko
 
Telefon: 15 841 45 62
Faks: 15 841 45 62

E-mail: biuro@nisko.pinb.gov.pl

Obsługa Gmin

Nisko, Harasiuki
15 841 66 49
Ulanów, Jarocin, Krzeszów
15 841 41 29
Rudnik, Jeżowe
15 841 41 29
Inspektorat czynny:
poniedziałek 7.30 - 17.00
wtorek - piątek 7.30 - 15.30

Informacje prawne

  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
  • Deklaracja dostępności
  • Warunki korzystania z witryny

Projekt Kuźnia Dostępnych Stron współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

© PINB Nisko. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Logo projektuKuźnia Dostępnych Stron
Wróć na górę